YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

AKU

" Aku,

Bukanlah seorang penyanyi yang bisa menuturkan kata dengan menyanyi,

Bukan jua seorang komposer yang punyai abiliti utk menyuarakan isi hati,

Bukan seorang pelukis handalan yang punyai bakat yg mampu melakar sebuah lukisan tersirat,

Hanya punyai ayat dan tulisan, untuk ditulis, dibaca dan ditatap.

May Allah bless. "

Friday, April 27, 2012

Blue Rose:AinMunirah

Ehem.ehem. Testing. Ok2. dah ok daaa. get ready to ensure your tears burst! >_<!

Erm. i want to call her, a blue rose. a lot of reasons I could give when someone asking.
But I'm want shut my mouth for that. I want them to ask her by herself.
On why, a blue rose?


I miss her much. first time jumpa. memang takut nak tegur. She's a STF ex-student. sekolah hebad tu. even she looks different. the way she talks wit the others. wat she wears mse nk tdo. *opps. sowy.
she's different. whenever, I'm looking at her. i almost think that she's white rose. another girl yg dah jadi bestfriend since I was in standard 6. the longer i'm looking at her. tak! die bukan white rose yang saya rindu. die bukan white rose yang selalu buat hati saya tersenyum. die bukan white rose yang selalu kasi saya semangat mase saya dah terbaring rebah ke bumi. DIE BUKAN WHITE ROSE!


Tapi, dia, AinMunirah bt Kamarudin,
she's a blue rose,
da one yang buat saya fikir saya ni mahkluk asing. *kerna diri saya yg lain dri diri yg dulu
da one yang temankan saya tido. *dengan kain batik -.-'
da one yg sama2 jalan spnjang kem *almost 24 hours
da one yg sama mengutuk kakak ipar die *maaf
da one yg ajr saya utk senyum *thanks to u, dear.
da one yg buat sy admit bede yg xingin sy admit *tat I had fall in love
da one yg buat saya bersemangat. especially bile kena paksa jogging kat cikgu2.
da one yg buat sy rasa kuat utk berhadapan dgn semua org
da one yg buat sy sedar yg dunia ni Allah jadikan dua kaum utk sesama sendiri* aku si hati batu -.-'
da one tempat utk mengadu how I hate when I'm doing the one yg sy xsuka *mengintai
da one yg kenalkan sy dgn resepi spagetti cheesy.
da one yg sanggup berkongsi mama and abah mse kat kem *time melawat
da one yg sama buat muka selamba and redah semua bede *almost semua event kite involved sama2
da one yg berkongsi minat yg sama : hazelnut chocolate. VanHouten. bergayut dgn earphone smpai tak dgr pe2
da one yg mandi sama *bathroom asing deh.
da one yg sama2 plan wat bede jahat
da one yg sama2 kena marah. -.-'
and she's da one yg sy sgt2 RINDU.



I miss her. everytime I listen to music yg die suke.
bile sy tgok VanHouten Hazelnut yg elok tersusun kat pasaraya.
bile sy ke 7eleven utk beli slurppy.
bile sy tgok gmbar die yg saya snap.
bile sy dgr suara die.


and I felt like wanna cry bilamana sy terlalu rindukan dia. bila bos sy tugaskn sy jaga kaunter tepi rak VanHouten puyer Coklat. I almost cry there tp tahan. ego perlu dijaga. lebih2 bile anda berhadapan dgn bos yg suke mengusik anda. bilamana sy call die. sungguh. i'm going to tears bile sy rindukan awk, AinMunirah. mase awk naik bas nk balik tempoh hari. tat will be the last tears yg awk akn lihat. sbb Nazual Zulkepli xpernah menangis utk sesiapa melainkan klu die sakit. I'm happy tat I could cry for u. and do remember da song I sang for u. I miss u dear. really2.


even if I'm a man. I would marry u dear. Cause sy tak sanggup nk tgok awk tak sayang sy dah. Tapi sy bukan LES ok, sy kata klu lah sy ni lelaki. Do love me even U already have your hubby dear.cause I will be here, in your heart as your bestie and as your pacemaker~insyaAllah.


and hoping our friendship till to Jannah. insyaAllah. may Allah bless it. :D

2 comments:

  1. Nazu you make me cry laa. miss you more dear :'(
    and yes, i do will love you even ade hubby pun. haa, tade spe bole replace tmpat nazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sowy. but at least sy bg warning awl2 kn. be ready to cry. miss u. :)

      Delete